Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker leveranciersboekhouding


Functie

Meubelen Weba (www.weba.be) is een Belgisch familiebedrijf en heeft winkels in Gent, Deinze en Mons en zoekt volop uitbreidingsmogelijkheden. In Gent is Weba sinds 1985 gevestigd in een historisch pand aan de Vliegtuiglaan.

WEBA doet het goed, dankzij een frisse meubelcollectie, scherpe prijzen
en een ploeg gedreven medewerkers!
Om op dat elan verder te gaan is WEBA Gent op zoek naar een nieuwe medewerker voor de verkoop van grootmeubelen.


Jobomschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking en de boeking van de inkomende facturen.
  • Je bent de draaischijf van de economaat, je beheert de voorraad van o.a. de kantoorbenodigdheden.
  • Op drukke momenten en tijdens het weekend help je ook in de winkel om de klanten te helpen bij hun aankopen.
  • Deze job biedt en unieke combinatie van administratieve en commerciële taken.

Jouw profiel

  • Accuraat en precies werken zijn je op het lijf geschreven, affiniteit met cijfers is belangrijk. Je werkt ordelijk en georganiseerd.
  • Als opleidingsniveau denken wij aan een goede A2-er uit een richting waar administratieve vaardigheden aan bod kwamen. Een basiskennis van boekhouden is een pluspunt.
  • Je communiceert in perfect Nederlands en je kan je uit de slag trekken in het Frans en Engels.
  • Je werkt graag in een team en bent communicatief, je komt immers in contact met collega’s van verschillende afdelingen, met leveranciers, met klanten, …
  • Ervaring is geen vereiste maar is uiteraard ook welkom.
Werkuren
  • We vragen flexibiliteit in de job maar bieden een duidelijk en vast 2-wekelijks uurrooster.
  • Iedereen bij Weba Gent werkt één op twee weekends en één op twee feestdagen, in ruil daarvoor heb je elke dinsdag vrij.
  • De werkuren kunnen op weekdagen liggen tussen 9u en 18u30 met 45 min. middagpauze.
  • Op zon- en feestdagen wordt er van 10u tot 18u30 gewerkt met 30 min. middagpauze.

Aanbod

  • Een vast fulltime contract van onbepaalde duur.
  • Werken in een familiaal en stabiel bedrijf met korte beslissingslijnen.
  • Je komt terecht in een team van fijne collega’s in de gezelligste winkel van Gent!
  • Marktconform loon met zon- en feestdagsupplement van 50% op van bruto uurloon
  • Maaltijdcheques: 7 euro/gewerkte dag van 7,76u (met 1,12 euro/dag eigen bijdrage)
  • Ecocheques: 250 euro/volledig gewerkt jaar pro rata naar gelang de tewerkstellingsbreuk
  • Aanwezigheidspremie: 225 euro bruto/kwartaal
  • Vergoeding onderhoud kledij van 1,67 euro (netto) per werkdag
  • Korting bij aankoop interieurartikelen
  • De mogelijkheid om je salarispakket af te stemmen op jouw noden via ons cafetariaplan.
  • Eindejaarspremie en vakantiegeld (bediende)
  • Woon-werk vergoeding

Solliciteren